wtorek, 15 października 2013

Nieznana Piosenka [3]: Doll And The Kicks - If You Care


Dzisiaj zamierzam was zapoznać z bardzo nieznanym zespołem Doll And The Kicks i jedną z ich najlepszych piosenek, którą MIELI w swoim repertuarze. Tak, piszę w czasie przeszłym ponieważ w roku 2011 po 6 latach wspólnej przygody z muzyką zdecydowali rozwiązać zespół. Ciężko było mi to przyjąć do wiadomości, ale takie są koleje losu. Na szczęście pozostawili muzykę, którą możemy słuchać i delektować się jej każdą nutą. Główną baterią tego zespołu była Hannah Scanlon pochodząca z Brighton, którą swego czasu wokalista zespołu The Smiths nazwał wielką nadzieją brytyjskiej sceny muzycznej biorąc pod uwagę wokal Hannah'y. Według mnie ona jest bardzo hipnotyzującą osobą o niecodziennym wyglądzie z bardzo charakterystycznym i niepowtarzalnym głosem. Osobiście poznałem ich dzięki znakomitemu coverowi Tik Tok,Ke$hy. Spodobało mi się ich spojrzenie na ten utwór i zrobili go po swojemu. Nie poszli w pop, zrobili z nią coś wspaniałego. Warto posłuchać.
Wracając jednak do głównego tematu dzisiejszego postu, chcę wam przedstawić jedną z ich oryginalnych piosenek. If You Care jest piosenką spokojną, ale dostajemy bombę energetyczną poprzez charyzmę i głos wokalistki. Z całą pewnością Hannah potrafi przekazać emocje. Jej głos jest przejmujący i autentyczny. Bardzo charakterystyczny. Jej styl śpiewania jest niecodzienny, nietuzinkowy i niepowtarzalny. Maniera w jej głosie jest bardzo przyjemna i nie irytująca. Naprawdę, polecam wam zapoznać się z tą piosenką i jeśli wam się spodoba - zapraszam do zapoznania się z ich dalszą twórczością. Polecam! :)


5 komentarzy:

  1. Dziękuje za komentarz może będziemy informować się o nowych notkach?
    Bardzo fajny blog !
    Dodałam cię do aff.
    Pozdrawiam
    www.gosia.vdns.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, będziemy się informować :D :) Zapraszam do odwiedzania mojego bloga :D

      Usuń
  2. Piosenka jest bardzo fajna już przy pierwszych dźwiękach mi się spodobała.

    Zapraszam na nowe niusy w ,których zapowiedź audycji oraz nigdzie nie NIEEMITOWANYCH utworów Gosi z nowej płyty !
    www.gosia.vdns.pl

    OdpowiedzUsuń