sobota, 19 października 2013

Nowości Singlowe [1]

Wielu wykonawców wydaje nowe single ze swoich albumów, które albo już zostały wydane albo ich premiera zbliża się wielkimi krokami. Dzisiaj zapraszam was do krótkiej oceny kilku singli, które mieliśmy okazje poznać w ostatnim czasie. Zapraszam!

JESSIE J - THUNDER

Jessie J postanowiła wydać jako następny singiel promujący jej najnowszy album Alive jedną z tych piosenek, które mi się za bardzo nie podobają. Thunder, bo tak nazywa się ten utwór, nie należy do najlepszych na tej płycie. Brakuje mu uderzenia pioruna - tak jak tytuł mówi. Plusem tej piosenki zdecydowanie jest bridge, który jest mocniejszy. Ale nie samym bridgem piosenka jest zbudowana. Reszta piosenki jest nudna. Nie potrafiłbym sobie jej włączać non-stop, bez przerwy, ponieważ bym się tylko i wyłącznie zanudził. Czekanie na bridge nie byłoby wcale takie fajne. Over and over again. Mam nadzieję, że następnym singlem zostanie Square One albo I Miss Her.



KATY PERRY - UNCONDITIONALLY

Dane mi było widzieć kilka okładek tego singla. Nie wiem, która jest tą oficjalną, dlatego wybrałem tą która mi się najbardziej spodobała. Piosenka jest jedną z tych piosenek które mi się najbardziej podobają z jej najnowszego dzieła PRISM. Jest typową piosenką, która na pewno odniesie sukces. Muzycznie i tekstowo jest znakomicie. Katy pokazuje niesamowitą wrażliwość swojego serca. Przepiękny tekst, który dotrze do wielkiej rzeszy słuchaczy. Jest to mocniejsza ballada, dzięki której mam ciarki na całym ciele. Brawo KATY! Juz 23 października przedstawię swoją opinię na temat całego krążka. STAY TUNED! :)




CHER - I HOPE YOU FIND IT

Cher ma 67 lat i nadal potrafi wzruszać ludzi swoim głosem. Utrzymać się na runku przez prawie 50 lat - to jest wielki wyczyn, który trudno dokonać. Prawdziwa legenda w świecie muzycznej popkultury postanowiła po 12 latach przerwy wydać swój album Closer To The Truth i raz jeszcze potwierdzić, że ona nadal jest w stanie nas muzycznie rozpieszczać. I Hope You Find It jest 2 singlem z płyty i jest coverem piosenki w oryginale zaśpiewanej przez Miley Cyrus. Muszę powiedzieć, że Cher dodała większego znaczenia tej piosence. Czuć te emocje. Zrobiła ją po swojemu, z jej charakterystycznym głosem i wyszło po prostu przepięknie. Polecam każdemu! 



REBECCA FERGUSON - I HOPE

Muszę najpierw odnieść się do okładki singla. Rebecca przypomina na nim trochę swoją koleżankę po fachu - Alexandrę Burke. Ale myślę, że to dobry komplement. Choć, po okładce singla spodziewam się odejścia od jej typowych brzmień, które mogliśmy znaleźć na jej debiutanckiej płycie. Nic bardziej mylnego. Utwór jest bardzo przyjemny, ciekawy - a co najważniejsze zostaje w głowie. Przypomina mi trochę w stylu Whitney Houston z jej ostatniej płyty, która mi się podobała. Głosowo słychać Whitney właśnie z tego ostatniego okresu. Jedynym mankamentem tej piosenki jest to, że słyszymy aż za często wyrażenie I hope, I hope, I hope.


Polecam zapoznać się z utworami, które przedstawiłem powyżej. Napiszcie mi co o nich sądzicie w komentarzach. 

3 komentarze: