poniedziałek, 14 października 2013

Moje Ulubione Występy z Programów Rozrywkowych

Uwielbiam oglądać występy z programów typu X-Factor, Mam Talent czy The Voice. Czasami można znaleźć cudowne perełki, o których później świat tak czy siak nie słyszy. Czasami jest inaczej. To zależy od szczęścia i tego czy zostaniemy otoczeni ludźmi, którzy wiedzą jak potoczyć naszą karierą. Każdy pamięta Susan Boyle, która wystąpiła z musicalową piosenką i zyskała sławę na całym świecie już po wyemitowaniu odcinka castingowego. W tej notce postaram się wam przybliżyć kilka moich ulubionych występów z odcinków castngowych. Mam nadzieję, że wam się to spodoba.

Zacznę od Queen Emily David, która oczarowała mnie swoim przepięknym i bardzo mocnym wokalem, który zaprezentowała w 2008 roku piosenką Chain of Fools w amerykańskim Mam Talent. Niestety mało osób miało daną możliwość przesłuchania jej niezwykłego talentu. A naprawdę warto, polecam!

Ktoś lubi Christinę Aguilerę? Zdecydowanie powinien obejrzeć występ dziewczynki z Francji, która postanowiła zaprezentować swoją wersję Hurt we Mam Talent. Słychać kilka niedociągłości, ale jak na swój wiek zaprezentowała prawdziwą klasę!

A tutaj możecie posłuchać jej piosenkę sprzed roku. Widać, dziewczyna nie poszła w zapomnienie.

Nieśmiały Joseph jest na moim celowniku już od dawna. Chodź nie udało mu się tak jak Cher Lloyd, ma wspaniały głos, który niestety nie dostał dobrych oryginalnych piosenek do śpiewania. Ale polecam wam ten występ.

Ojjj, ta Bianca. Taka dziewczynka i taki głos. Przepiękny, nawet nie jestem w stanie go opisać. Najlepiej przesłuchać samemu i się zakochać od pierwszego dźwięku.

I ostatnia osoba, jaką chciałbym wam przedstawić to, jak ja ją nazywam, siostra Alexandry Burke, bo jest naprawdę bardzo do niej podobna. Zaśpiewała I Will Always Love You na bardzo wysokim poziomie. Polecam!


To tyle jak na pierwszą część polecania wam moich ulubionych występów z programów rozrywkowych. Naprawdę, uwielbiam oglądać i wyszukiwać perełki. Śledzić ich karierę (o ile taka wystąpi po programi). Niestety, większości z nich nie wychodzi, a niektórzy mają tylko swoje krótkie przysłowiowe 5 minut. Czasami wracam po prostu do tych występów i je z zaciekawieniem oglądam. 
Jeśli macie jakieś swoje ulubione – napiszcie w komentarzach, ja z chęcią obejrzę. 

4 komentarze:

  1. Też lubię oglądać takie występy, głównie z programów zagranicznych, więc zazwyczaj znajduję filmiki na YT. :)
    Akurat tych, które Ty podałeś nigdy wcześniej nie widziałam.
    Ja mam słabość do nagrania z Susan Boyle - nie wiem ile razy widziałam to jej pierwszy występ. Za każdym razem mam ciarki. ;D No i od czasu do czasu oglądam castingi z polskiego Idola. To był wg mnie najlepszy program tego typu - ludzie naprawdę się wybili, no i było najlepsze jury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Występ Susane Boyle był znakomity! :D Choć niespodziewany. Nikt się nie spodziewał jak wyszła na scenę, że usłyszymy taki głos :)

      Usuń
  2. Ja oglądam tylko polskiego X-Factora i przesłuchania w ciemno w polskim The Voice. Żałuję, że nie mam czasu na zagraniczne edycje tych show. Gdyby jeszcze można było je zobaczyć w TV...

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś widziałem amerykańską wersję Mam Talent na jakimś kanale :D ale nie pamiętam gdzie. Na szczęście większość można znaleźć na YouTube :D

      Usuń