niedziela, 8 września 2013

Nieznana Piosenka [2]: Brandy - Right Here (Departed)

Brandy jest jedną z najbardziej niedocenionych gwiazd amerykańskiego showbusiness’u. Gwiazda R&B wydała w zeszłym roku album Two Eleven, który promowany był TYLKO dwoma singlami. Cofnijmy się jeszcze do albumu na którym znajduje się piosenka o której dzisiaj chce wam powiedzieć, albumu Human wydanego w roku 2008. To właśnie ta piosenka skradła wtedy moje serce. Choć kojarzyłem Brandy z amerykańskiego Idola, gdzie spełniała się jako jurorka, nie zagłębiałem się w jej twórczość ani w to kim tak w ogóle jest. W 2008 roku przeskakując z jednego kanału na drugi trafiłem na francuską stację muzyczną, która puściła ten kawałek. Rozpoznałem ją od razu, a gdy usłyszałem piosenkę w całości to od razu ją pokochałem. Posłuchajcie:


Right Here (Departed), bo tak nazywa się tak piosenka, została napisana i wyprodukowana przez Darkchild’a, który w tym samym roku pomógł stworzyć jeden z hitów Pussycat Dolls When I Grow Up. To właśnie ta mieszanka R&B i Popu miała pomóc Brandy dojść na szczyty i zacząć coś znaczyć w tym biznesie. Niestety to się nie udało. Z jednej strony dobrze, bo dzięki temu nie stała się mainstream'ową gwiazdą chcącą wielkiego sukcesu i pozostała sobą, ale z drugiej strony mało osób zna jej twórczość. 
Ten krótki wpis dedykuje Brandy, ponieważ chce aby choć kilka osób się o niej dowiedziało, bo naprawdę warto zaznajomić się z jej twórczością.

1 komentarz:

  1. Miło widzieć piosenkę Brandy. Nie znam wszystkich płyt tej wokalistki, ale na pewno to nadrobię.

    Nowa recenzja na the-rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń