sobota, 20 września 2014

Muzyczny TAG


Nie spotkałem się jeszcze z takim TAGIEM w muzycznej blogosferze, dlatego rozpoczynam go ja. Chciałbym bardziej poznać Wasze gusta muzyczne, inspiracje, ulubione albumy! No to zaczynamy!

Zasady:
1. Należy odpowiedzieć na każde z pytań. Forma dowolna.
2. Miłej zabawy!


1. Ulubiony gatunek muzyczny?
Nie mam ulubionego gatunku muzycznego. Staram się nie zamykać w jednym nurcie. Jestem otwarty na wiele różnych dźwięków czy głosów. Wychodzę z założenia, że jeśli coś chwyci mnie od razu to mi się podoba. Nie ważne czy jest to czysty pop, r&b czy rap.

2. Wymień trzech artystów/artystki, których głos przyprawia twe ciało o ciarki.
Christina Aguilera
Florence Welch
Mariah Carey

3. Wymień pięć albumów, do których wracasz z czystą przyjemnością.
Rihanna - Rated R
Lady Gaga - ARTPOP
Katy Perry - Teenage Dream
Florence +the Machine - Lungs
Christina Aguilera - Bionic

4. Wymień album, który pomógł Ci przetrwać trudny okres w Twoim życiu.
Rihanna - Rated R

5. Wymień piosenkę, która ma dla Ciebie wielkie znaczenie.
Może wybór piosenki niecodzienny i może Wam się wydać dziwny, ale jednak dla mnie ta piosenka ma znaczenie;)

6. Jaki album aktualnie króluje w Twoim muzycznym zakątku (w ciągu ostatniego miesiąca)?
Margaret postarała się i wydała naprawdę bardzo dobrą debiutancką płytę.

7. Jaki utwór najczęściej odtwarzałeś przez ostatni miesiąc?

That's all! 7 krótkich pytań i 7 krótkich odpowiedzi! Jeśli chcesz wziąć udział w zabawie - GO AHEAD! Czekam na link do Twojego wpisu w komentarzu ;)

1 komentarz:

  1. Świetny pomysł. ;)
    Zapraszam do mnie. songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń